Po debiucie toruńskiej spółki Inside Park na rynku NewConnect (16.01.2025r. godz. 11.00, budynek Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie) odbędzie się debata na temat rewitalizacji zabytków i ich roli dla deweloperów. Udział w niej wezmą znakomici eksperci, a prowadzącym będzie znany dziennikarz. Debata „Łączą nas zabytki” ma na celu przybliżenie zagadnienia, jakim jest rewitalizacja zabytków.
W debacie wezmą udział:
- Tomasz Laskowski, prezes zarządu Inside Park S.A.
- Kinga Nowakowska, członkini zarządu Capital Parku,
- Klaudia Romanowicz, członkini zarządu Arche SA,
- Łukasz Bernatowicz, prezes Związku Pracodawców Business Centre Club, ekspert BCC ds. infrastruktury, prawa budowlanego i zamówień publicznych,
- Jacek Kusiak, członek zarządu stowarzyszenia Mieszkanicznik.
Debatę poprowadzi Patrycjusz Wyżga, dziennikarz Wirtualnej Polski, Radia 357, wcześniej PR Trójka, TVN-u, TVN24 i TVN24Bis.
– Debiut na NewConnect jest dla nas bardzo ważny. Chcemy być dobrym emitentem, który komunikuje się właściwie z inwestorami. Działamy w ciekawej niszy i postanowiliśmy ja przybliżyć inwestorom, dlatego zdecydowaliśmy się na organizację debaty z tak znamienitymi gośćmi. To nie ostatnie słowa Inside Parku w zakresie relacji inwestorskich i działalności edukacyjnej na rynku kapitałowym – wskazał Tomasz Laskowski, prezes zarządu Inside Park S.A.
Inside Park działa na rynku od 13 lat, operując obecnie głównie w województwie kujawsko-pomorskim, pomorskim i warmińsko-mazurskim. W swojej strategii skupia się na poszukiwaniu atrakcyjnych ofert kupna kamienic, po których zakupie przeprowadza szczegółową analizę techniczną i planuje prace remontowe w celu przywrócenia nieruchomości do pełnej funkcjonalności i podniesienia jej wartości rynkowej. W 2023 r. spółka rozwinęła działalność związaną z inwestowaniem w grunty inwestycyjne z konkretnymi planami ich komercjalizacji. Szczególnie chodzi o budowę obiektów handlowych. Spółka z grupy Inside Parku zbudowała w 15 tygodni sklep dla Biedronki w gminie Łubianka pod Toruniem.
Firma ma na swoim koncie już ponad 50 zakończonych inwestycji w Polsce północnej i chce poszerzyć skalę działania na cały kraj. Model finansowy spółki bazuje na przedpłatach dokonywanych przez klientów-inwestorów, które są deponowane na rachunkach notarialnych. Środki pozostają w pełni bezpieczne, a taka struktura finansowania pozwala spółce generować zysk przy jednoczesnym ograniczeniu ryzyka finansowego.
Spółka niedawno ogłosiła program franczyzowy ,,100 Kamienic”. Celem projektu jest zrewitalizowanie w polskich miastach 100 kamienic w ciągu najbliższych czterech lat. Pomysł opiera się przywróceniu funkcjonalności nieruchomościom wspólnie przez Inside Park SA i partnerów spółki, którzy będą korzystali z know-how pomysłodawcy i pracowali ściśle pod jego kierunkiem. Partnerzy zyskują kapitał i wiedzę, jak działać na niszowym rynku kamienic, a Inside Park SA poszerzy skalę działania na całą Polskę.
Program „100 Kamienic” działa zatem na zasadzie franczyzy. Partnerzy przystępujący do projektu otrzymują dostęp do wiedzy Inside Parku, codzienne wsparcie w zakresie procesu rewitalizacji oraz możliwość współpracy pod kierunkiem spółki. Z praktycznego punktu widzenia program skierowany jest do właścicieli kamienic, którzy chcą zwiększyć wartość swoich nieruchomości, bądź je sprzedać, a także do inwestorów indywidualnych oraz fliperów chcących inwestować w dawne budynki.