Inside Park SA otrzymała tytuł Firmy Dobrze Widzianej, będący wyrazem uznania i podziękowaniem firmie za kultywowanie społecznie odpowiedzialnego biznesu oraz propagowanie wiedzy na temat ESG.
Załoga Inside Parku z prezesem Tomaszem Laskowskim na czele wzięła udział w spotkaniu networkingowo – edukacyjnym BCC Mixer, zorganizowanym przez Business Centre Club. Mixer poświęcony był tematyce sztucznej inteligencji – W krainie czarów AI – odkryj nieskończone możliwości sztucznej inteligencji. Wydarzenie przyciągnęło kilkuset uczestników – ekspertów, właścicieli i członków zarządów dużych, średnich i małych przedsiębiorstw z całej Polski reprezentujących różne formy własności i branże.
Listopadowy BCC Mixer poprzedził uroczysty finał 15. edycji konkursu Firma Dobrze Widziana. Inside Park SA drugi rok z rzędu otrzymała ten prestiżowy tytuł, przyznawany przez BCC firmom wdrażającym ESG i komunikującym o tych wartościach.
– Przyznanie tytułu Firmy Dobrze Widzianej jest wyrazem uznania i podziękowaniem firmie, jej kierownictwu i pracownikom, za kultywowanie idei społecznie odpowiedzialnego biznesu oraz propagowanie wiedzy na temat ESG – napisali Paweł Łukasik, przewodniczący kapituły konkursowej oraz dr Jacek Goliszewski, prezes BCC.
Celem konkursu jest promowanie firm, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny oraz szerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu. Konkurs ma zasięg ogólnopolski. Tegoroczną edycję patronatem objęli Agnieszka Dziemianowicz-Bąk, ministra rodziny, pracy i polityki społecznej oraz prof. Piotr Wachowiak, rektor Szkoły Głównej Handlowej.
Oceny firm przystępujących do konkursu dokonuje się na podstawie ankiety, która zawiera podstawowe informacje o działalności każdej z firm w kontekście spełniania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu. Istotnym elementem podlegającym ocenie jest:
- opracowana i wdrożona strategia działań w obszarze ESG i CSR,
- skuteczność oraz metody komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na ten temat,
- polityka firmy wobec pracowników, w tym przestrzeganie zasad równouprawnienia,
- przestrzeganie reguł społecznej odpowiedzialności biznesu w dziedzinie ekologii, rynku i działań charytatywnych.
W skład Kapituły Konkursu Firma Dobrze Widziana wchodzili: Paweł Łukasiak (przewodniczący), prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, Piotr Wachowiak, rektor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Jacek Goliszewski, prezes BCC, Piotr Onikki-Górski, dyrektor Biura Kontaktów Społecznych BCC, Agata Kupczyk sekretarz Kapituły.
– W ankiecie aplikacyjnej opisaliśmy wydarzenia, które realizujemy dla lokalnych społeczności w trakcie realizacji inwestycji. Eventy takie jak Halloween czy spotkanie dla motocyklistów i żużlowców w kamienicy sprawiają, że wizerunek tych zabytkowych obiektów zmienia się na przyjazny i estetyczny. Kamienice mogą być przestrzenią inkluzywną, a to wartość premiowana działalności zgodnej z ESG – mówi Tomasz Laskowski, prezes Inside Park SA.
Podczas wydarzenia pracownicy spółki prezentowali aktualny porfel nieruchomości do zakupu oraz zachęcali do przystąpienia do projektu 100 kamienic. Zainteresowanie ofertą było znaczne: aktualnie trwają rozmowy szczegółowe na temat zakupów oraz udziału w projekcie.
Sprawdź ofertę Inside Park SA. Zarabiaj bezpiecznie na nieruchomościach
BCC Mixer odbył się w dniu 21 listopada w hotelu Radisson Blu Sobieski w Warszawie. Spółkę Inside Park SA reprezentowali: Tomasz Laskowski, prezes zarządu, Julia Mogielska, specjalistka ds. ekspansji, Magdalena Krzyżanowska, rzeczniczka prasowa oraz Krzysztof Ługowski i Viktar Makouski, specjaliści ds. sprzedaży.