11 marca kolejne spotkanie toruńskiego oddziału stowarzyszenia Mieszkanicznik. Tym razem odwiedzi nas Piotr Saderski, współwłaściciel krakowskiej firmy zarządzającej najmem. Temat prelekcji to Blaski i cienie prowadzenia firmy zarządzającej najmem – Case study i tipy od praktyka. Wydarzenie odbędzie się 11 marca 2025 roku, w godzinach 18:00–21:00, w kamienicy przy ul. Żeglarskiej w Toruniu.
Dlaczego warto
Temat odpowiada na potrzeby i pytania wielu osób zajmujących się prawidłowym rozliczaniem zarządzania najmem długoterminowym w dużych miastach w Polsce. Piotr, posiadający 7-letnie doświadczenie w branży nieruchomości, w tym w prowadzeniu firmy zarządzającej najmem oraz rocznej pracy we wdrożeniach i szkoleniach dla podobnych przedsiębiorstw, podzieli się – w ramach obowiązujących NDA – najczęściej popełnianymi błędami w tego typu działalnościach. Zdobyta wiedza będzie szczególnie cenna zarówno dla osób rozpoczynających działalność w branży, jak i dla firm dążących do przyspieszenia rozwoju poprzez automatyzację procesów i skuteczne delegowanie zadań.
O prelegencie
Piotr Saderski pomaga firmom zarządzającym najmem w maksymalizacji zysków przy jednoczesnym minimalizowaniu zaangażowanego w nie czasu. Związany z branżą nieruchomości od 2018 roku, jest współwłaścicielem firmy zarządzającej najmem w Krakowie, specjalizującej się w obsłudze najmu długoterminowego. Spółka skutecznie wspiera właścicieli i inwestorów, realizując transakcje zakupu, wynajmu, sprzedaży oraz zarządzania dla ponad 100 inwestycji nieruchomościowych. Wcześniej zdobywał doświadczenie na stanowiskach handlowych i zarządzających w branży automotive/refinish, co pozwoliło mu lepiej zrozumieć kluczowe aspekty wpływające na wyniki finansowe, a zdobytą wiedzę z powodzeniem przekłada na optymalizację procesów w firmach zarządzających najmem. Jest również współtwórcą projektu „Śniadanie Podnajemców”, który cyklicznie gromadzi firmy z branży zarządzania najmem, umożliwiając im wymianę doświadczeń i doskonalenie swoich kompetencji.
Termin: 11 marca 2025 (wtorek)
Godzina: 18:00-21:00
Miejsce: Hotel Gromada, ul. Żeglarska 10/14
Rejestracja na szkolenie
Jak wziąć udział?
Osoby niezrzeszone
Link do rejestracji dla gości: KLIKNIJ TUTAJ
Prosimy o wypełnienie formularza i dokonanie płatności.
Członkowie
Aby dokonać rejestracji na spotkanie prosimy zalogować się w naszym CRM: https://bit.ly/3tprUsy
A następnie w zakładce „wydarzenia” należy wybrać rejestrację na spotkanie.
Uwaga! należy ustawić nowe hasło. Można to zrobić po kliknięciu w link „Zapomniałeś hasło?” znajdujący się na stronie logowania do systemu CRM.
Loginem jest adres email użyty przy rejestracji do stowarzyszenia.
Logowania na stronie Mieszkanicznika i w CRM są oddzielne.
W razie problemów z logowaniem prosimy o kontakt: biuro@mieszkanicznik.org.pl biuro@mieszkanicznik.org.pl
Bilety
Ceny biletów zmieniają się w zależności od daty – im wcześniej kupisz, tym taniej! ⏳
Nie przegap tej okazji – bądź częścią dyskusji o przyszłości nieruchomości i wyprzedź konkurencję!
—> I PRÓG CENOWY – do 24 lutego do godz 23.59
59 zł Członkowie Stowarzyszenia Mieszkanicznik
159 zł Osoby niezrzeszone
—> II PRÓG CENOWY – od 25 lutego do 9 marca godz 23.59
79 zł Członkowie Stowarzyszenia Mieszkanicznik
179 zł Osoby niezrzeszone
—> III PRÓG CENOWY – od 10 marca do rozpoczęcia szkolenia
99 zł Członkowie Stowarzyszenia Mieszkanicznik
199 zł Osoby niezrzeszone
Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcamy do zakupu biletów już teraz! To inwestycja w Twoją przyszłość na rynku nieruchomości.
W/w kwoty pokrywają koszty organizacyjne.
Agenda spotkania
17:45-18:15 Rejestracja uczestników
18:15-18:30 Kilka słów o Stowarzyszeniu Mieszkanicznik
18:30-19:30 Prelekcja cz. 1
19:30-19:45 Przerwa, networking
19:45-20:45 Prelekcja cz. 2
20:45-21:00 Zakończenie spotkania
Nie jesteś członkiem Stowarzyszenia, a chciałbyś być?
Więcej informacji tu:
https://bit.ly/2VCc6oD